2016. január 15., péntek

Mit, hol, mennyiért!? Azaz olcsóbban és egészségesen! 2. rész

Sziasztok!

A következő Webshopot/ üzletet szintén az interneten való böngészésnek köszönhetem.




Bulkshop
Olvastam egy cikket régebben a quinoáról, akkor még nem tudtam mi ez, hogy lehet használni/főzni/sütni.
Egyszer teszt céljából vettem kb. 20 dkg-ot belőle, nyilván akkor még nem tudtam hogy hol érdemes ezt beszerezni kedvező áron, ezért az első bioboltban ahol megláttam be is szereztem és nem volt olcsó, viszont elkezdtem bóklászni az interneten és ráleltem a bulkshopra. Itt viszonylag nagy kiszerelésben 1kg/2 kg lehet az alapanyagokat megvásárolni, 1-2 pl.


  • 1kg quinoa: 2.570 Ft
  • 2kg köles: 840 Ft

Azóta rendszeres vásárló vagyok, sok olyan dolog van aminek itt a legkedvezőbb az ára.

  • magok
  • őrlemények
  • lisztek
  • gabonák
  • aszalványok
  • fűszerek
Nézzétek meg, szerintem érdemes és ne riasszon el senkit hogy ilyen "nagy" mennyiségben lehet csak kapni, mert hamar elfogy, tapasztalat.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése