2016. január 25., hétfő

Hol a legolcsóbb?! Kókuszkrém, chiamag, xilit, eritrit és kókuszolaj.

Sziasztok!

Kókuszolajat vagy zsírt ki minek hívja, én a Bónuszbrigádon szoktam venni. Vödrös, vegyszermentes, nem hidrogénezett és itt csak 990 Ft.
Vettem már drágábban is, de ugyan ez volt a márkája, csak az ára volt borsosabb.
Ugyanitt szoktam  az eritritet és a chiamagot is beszerezni amikor elfogynak.
Chiamag sokszor szokott 250g-os kiszerelésben 780 Ft-ért. Illetve 200g-os 890 Ft-ért.
Én nem nagyon használok xilitet, inkább eritritet szoktam venni, de ahogy láttam itt találni a legjobb áron mindkettőt xilit:1690 Ft/kg; eritrit:1790 Ft/kg. Illetve egy helyen láttam olcsóbban a múltkori postonban említett Bulkshop oldalán azt hiszem egy százassal olcsóbb.

Kókuszkrémet vagy cocomas-t, a Lehel piacon szoktam venni, az emeleten van egy kis bolt, gluténtemtes és paleo bolt, ott 300 Ft a 200 ml-es kis dobozzal.
Nagyon sokszor veszek, mert ha sütök én nekem ez vált be, néha kávéba is ezt teszem, más magtejek helyett.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése