2014. szeptember 4., csütörtök

Szerzemények (2014 Augusztus)

Sosem tudom megállni, hogy ha valami megtetszik és jó árban van, akkor be ne kerüljön a "kosaramba".
Ez most is pont ugyanígy történt, sajnos ebben a hónapban sem sikerült a pénztárcámat megkímélni.

Deichmann 3990 Ft

Deichmann 4990

Rossmann 1999Ft
Szürke pulcsi H&M 2000 Ft, ilyen pulcsiból korábban már beszereztem más színben is, nekem nagyon bevált imádom , hogy ilyen hosszú és nagyon jó meleg is; Kaftán kb.1700 Ft F&F

Jelenleg az első képen szereplő könyvet olvasom az Ulpiusnál 1000Ft, a másikat már kiolvastam az pedig 3499 Ft, de ha webshopon rendeled, akkor olcsóbb..

A parfüm szintén a Rossmannből van az árára már nem emlékszem, de nekem nagyon tetszik az illata. A testpermetet Avonból rendeltem,  volt egy olyan akció ha rendelsz valami terméket, akkor mellé pár termék 299 Ft volt én ezt választottam.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése