2014. június 27., péntek

Szerzemények (2014. Június)

Sziasztok!

A mostani nyarunk teljesen változatos napokat produkál. Egyszer kb 40 fokban izzad az ember, egyszer kardigánban is fázik és teljesen kiszámíthatatlan, hogy a reggeli hüsi után, délután milyen időt várjon az ember, éppen ezért nem árt ha mindenre felkészülünk és van miből válogatni a szeszélyes időjárásnak megfelelően.

Ebben a hónapban főleg BASIC darabokba fektettem be, mert az ilyen ruhákat rettenetesen sokféleképpen lehet variálni különböző kiegészítőkkel. Imádom hogy míg az egyikkel egy rendkívül csinos és dekoratív outfitet érek el addig a másikkal egy laza, de nőies kombinációt kapok, így minden hangulatomhoz meg van a megfelelő összeállítás. :)

H&M-ből szereztem be 2990 Ft-ért, annyira megtetszett hogy nem álltam meg egy darabnál. Egyébként négy féle színben volt(sötétkék, bordó,fekete és bézs).

Ilyen fazonú felsőből különböző színeket is beszereztem, a képen látható az egyik fajta. A H&M-ben 1290 Ft-ért nagyon sok színben kapható.

Bár nem szoktam az Auchanba cipőt venni ezt a darabot pont ott szereztem be 990 Ft-ért. Nagyon kényelmes és ennyiért mindenképpen megérte.

Lehet, hogy kislányos vagy túl színes és egyebek de én egyből beleszerettem ebbe az elefántos nyakláncba a Camaïeu-ben találtam rá 1245 Ft-ért

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése