2013. szeptember 16., hétfő

És ismét egy újabb helyzetjelentés.

Sziasztok!
Itt egy újabb helyzetjelentés, a még augusztusi és a már szeptemberben történt dolgaimról.
A mai napom végre kézhez kaptam a diplomámat. Szóval most már 100% megy a munkakeresés, remélem sikerrel.:) És akkor jöjjenek az előzmények.

Ezt a csősálat még augusztusban vettem a C&A-ba 390 Ft volt, így nem hagyhattam ott. :)


DM-es vásárlás még augusztusban amikor a Balea tusfürsdő ha 3 vettél db-ja csak 199,- volt így vettem belőle 6 különböző illatút, a mandarinos éppen használatban van és isteni az illata. IMÁDOM!:)

Beszereztem még NIVEA CREAM is mert volt hozzá egy 50%-os kuponom.
Egyik hétvégén, barátnőmmel csajos programként megnéztük a Családi üzelmek című filmet, mindenkinek csak ajánlani tudom, mert bár nincs olyan jó mint a női szervek, de hasonló kaliberű vannak benne nagyon vicces pillanatok.
Tchiboban való kávézás alkalmával Anyukámmal kivételesen  elcsábultunk a sütemények láttán. Mákos mandarinos sajttorta és natúr sajttorta. :) 
Nővérem egyik barátnőjétől kaptam két ingyen jegyet a Zsákbamacska című darabra.  A Stefánia palotában került előadásra.


Már nagyon vártam , hogy az Agatha Raisin sorozat 10. része végre megjelenjen, így amint az Ulpius könyvesboltban elérhető volt már is lecsaptam rá, de sajna már valószínűleg a holnapi nappal be is fogom fejezni. :(


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése