2013. július 1., hétfő

Helyzetjelentés.III.

Sziasztok!

Június 20.án volt a születésnapom, de még nem igazán sikerült megünnepelnem és egy jót buliznom, mert 25.-én az államvizsgámon kellett jeleskednem, és jelentem diplomás lettem. De azért volt tortám a szüleimtől, nővéremmel pedig egy mexikói étteremben "ünnepeltünk" a szentendrei Palapa étteremben, ahol nagyon finom mexikói ételekkel várják a vendégeket, ha arra jártok mindenképpen próbáljátok ki, nem fogjátok megbánni.








A 25.-ém  nagyon hosszú és fárasztó volt mert 9-re kellett menned, de csak fél 2-re jutottam sorra, nem is a vizsga miatt, inkább a várakozásban fáradtam el, de sikerült és ezt hazafelé egy üveg roséval meg is ünnepeltem, többre aznap nem volt energiám.:) És hogy stílusos legyen a képen még ott virítanak a tételek és a tanulás kötelező kelléke a szövegkiemelő. Azért pár napra rá beültünk a csajokkal a Hétkerbe kicsit kiengedni a gőzt.



Annak ellenére hogy már kismilliószor jártam a Budai várban, időről időre rám tör az érzés hogy fel kell sétálnom . Szerintem onnan a legszebb a kilátás, na jó többek között. :)



Amerikai napok voltak a Lidlbe és ez annyira mutatós volt hogy megkívántam de csalódás volt. :(

 Az a baj a leárazásokkal, hogy az ember nem tud ellenállni. így elég sok mindent beszereztem 25.-e óta. és lassan a szülinapomra kapott pénzek is eltűnnek  a bankkártyámról.
Íme a mai zsákmány.


További szép napot! Hamarosan nyereményjáték a blogon!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése