2013. május 20., hétfő

Ez a hét is eltelt...

Sziasztok!

Ismét eltelt egy hét! Nálam ez beadandók készítésével és jegyzetek megszerzésével tarkítva telt el. De azért maradt időm bőven kikapcsolni is.
Sikerült megszereznem az előző héten elolvasott könyv folytatásai közül kettőt, egyenlőre csak azért kettőt mert a sajnos manapság egy könyv több mint 3000 Ft és valljuk be, heti szinten is nehéz kigazdálkodni sok más mellett ezt az összeget. Kár hogy a két könyv csupán két napig tartott és már nagyon várom a következő részét. Nem hittem hogy függő leszek, de az lettem, szóval a héten biztos, hogy meglesz az újabb rész. :)


A múlt héten  egyik nap ismét -25% kedvezmény volt minden C&A termékre, természetesen be kellett nézni oda is, mert szerintem az ilyen alkalmakat kár kihagyni.Így színesítettem a ruhatáram, és beszereztem négy  véleményem szerint elég kényelmes és mutatós felsőt. :)
Az Auchan most ünnepli 15. születésnapját (május17-30)ez alkalomra pedig kiadtak egy kuponfüzetet és ezáltal bizonyos termékeket kedvezményesen lehet megvásárolni, na hát természetesen ezt sem lehet kihagyni főleg, ha az ember talál a kuponok között olyat amit fel is tud használni.

Szerzeményeim.
És ha már végre megjött a jó idő, jelentem a mi kertünk ennek nagyon örül, de mi még jobban, mert végre megérett a cseresznyénk, ez a fajta ami a kertben van mindig kicsit korábban érik, mint a többi szomszédnál. De ettől függetlenül nagyon finom.



Na és a végére egy kis séta a Duna parton néha kifejezetten jólesik az embernek. :)





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése