2013. április 13., szombat

Összefoglaló

Sziasztok!

Kis összefoglaló az elmúlt időszakról:
Gőzerővel írtam a szakdolgozatomat, április 15-ig lehet leadni, remélem addig minden jól is alakul és időben le tudom adni.
Nem árulok el új titkot, ha azt mondom, hogy a Frei Café a kedvenc kávézóm, azok közül is az Allee-ban található. Április 7.én egyik barátnőmmel pont az Allee-ba mentünk és akkor fedeztem fel, a japán dekorációt, nekem nagyon tetszett, főleg hogy a gyerekeknek lehetőségük volt kipróbálni a szumózást, egy vicces jelmezben. Sajnos erről nem tudtam képet készíteni, de a dekorációról igen.





Jön a tavasz-nyár, így már ideje volt beszereznem egy-két vékonyabb nadrágot. Mivel múlt hét vasárnapig volt egy kedvezménykuponom a c&a-ba így először ott keresgéltem, a lényege az volt a kuponnak, hogy vásárolj min. 10.000 Ft értékben és a vásárlásból 2500 Ft levonásra kerül. Sikerült is találnom két nadrágot, ami rettenetesen megfogott a fazonja és a színe miatt. Nem csak a c&a-ba lehet ilyen fajta nadrágot találni, a Tesco-ba ugyan ez a nadrág csak más színekben 4500 Ft.


Csütörtökön már muszáj volt beszereznem egy sportcipőt, ezt most a Deichmann-ban vettem, de nagyon kényelmes és 4990 Ft-ért szerintem abszolút meg is érte. Lehet első pillantásra nagyon pasisnak tűnik, de szerintem egy ilyen darab is kötelező és akár a sportossága lágyítható egy megfelelő outfittel. ;)


További szép hétvégét és jó időt kívánok Nektek! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése