2013. február 2., szombat

Helyzet jelentés

Sziasztok!

Már régen volt életképek poszt ezért most a mai napommal együtt fel teszek december-január képeket is.
Kicsit le voltam terhelve a munka és a vizsgák miatt, de jelentem minden sikerült és jövőhéttől ismét suli.
Neki kéne állnom a szakdogámnak, és neki is fogok mert úgy emlékszem áprilisban le is kellene adnom. :)

Ma boros hagymalevest főztem és nagyon finomra sikerült. Miután egész nap zuhogott az eső, nagyon megkívántam valami forró levest és ez volt az első ami eszembe jutott, felmentem az internetre és rákerestem, hogy is kell csinálni, de végül saját kreáció lett belőle:
2 vöröshagymát apróra vágtam és üvegesre pirítottam egy kis olajon, majd felöntöttem 3dl vízzel és beledobtam egy csirkehúsleves kockát. Ezután szórtam bele egy kis kanál petrezselymet, egy csipet őrölt fekete borsot és 1/4 l száraz fehérbort. Ezt összeforraltam és öntöttem még hozzá kb 4 dl vizet pluszba és ismét összeforraltam. Ezt tálalásnál levesgyönggyel és sajttal lehet megszórni.

És akkor jöjjön a többi kép.

Nálunk így nézett ki az a nagy hóesés még januárban.






Megkésve bár, de itt vannak a karácsonyi képek! :)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése