2012. október 31., szerda

Szerzeményeim II

Sziasztok!

Korábban Facebookon postoltam a C&A divatnappal kapcsolatban egy képet, minden ruhadarab -25%-kal lehetett megvásárolni október 25.-én.
Nem tudom élt e valaki ezzel a lehetőséggel, én mindenesetre igen.
A kemény munkanapom után muszáj volt már végre téli kabátot néznek, jó apropónak tűnt benézni ide is a -25% miatt.
Meg is lett a gyümölcse végre találtam egy tökéletes kabátot!


 
És amire még ráleltem egy mustár-sárga pulóver és egy piros pulcsi.(sajnos erről nincs kép)
Már régóta akartam egy mustár- sárga pulóvert, mert ez a szín a gyengém, de sosem találtam még olyat ami árban és fazonban is tetszett volna és passzolna hozzám. 
Jelentem nagy mosollyal az arcomon, hogy én teljes mértékben kihasználtam a 25%-os mínuszt!

Ha legközelebb lesz én akkor is ott leszek és ajánlom Nektek is! ;)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése