2012. július 28., szombat

Jó reggelt és mindenkinek szép hétvégét kívánok! :)
Tegnap elég eseménydús napom volt, sok-sok találkozóval, persze amit nem is bánok. :)
A legjobb dolog ebben az időben, kiülhetsz a Bazilika lépcsőjére, és ott meginni  a nehéz hét után egy jól megérdemelt, apple cider-t, ízesített sör vagy sima sört, és pletykálni a legjobb barátnőiddel. :D
Azért természetesen az eső is beleszólt a dologba, de negyed óra után kieste magát, szerencsére.
Miután itt kellett hagynom a barátnőimet, egy névnap/szülinap ünneplésre mentem a Pinyó nevű helyre (csak ajánlani tudom nektek a Vodkása nevű italt, tényleg nagyon finom!) Szóval kértem egy zöldalmás limonádét, nem volt rossz, de nem volt az igazi sem. Az összeröffenés is jól sikerült! :)
Igazat megvallva egész tegnap egy olyan limonádéra vágytam amit eddig még csak a Kertem nevű helyen ittam, és csak ajánlani tudom nektek!!! Természetesen a következő képen az a limonádé látható.
Legyetek jók, és további szép napot Nektek!!!!Élvezzétek a hétvégét!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése